Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2018 20:15 - Само омраза в предпоследна фаза
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11924 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2018 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Опитвам да се самонавия и да се излъжа максимално достоверно, така че да не се мразя. Говоря си истинински лъжи, на които понякога дори вярвам. Повтарям си ги преди и след лягане, повтарям си ги мислено докато се къпя, докато тичам и ям, докато чета, докато пиша, докато спя. Няма да се спася от този капан (не знам дали това е истина или лъжа). Няма да има оправия (това дали е истина, или пък лъжа?). Всичко е приключило много отдавна, а мъртвият живот си тече. Всичко е в разрив с вижданията ми за нещата, а ми писна да поучавам. Изгубих власт дори над собствения си живот. Някакви палячовци отляво и отдясно ми определят емоциите. Изпаднала съм толкова ниско, че единственият човек, на когото мога да кажа нещо прави така, че то да се обърне срещу мен стократно. Това е Ад и го казвам, завиждайки на пандизчиите от Флорънс (since 1994). Искам да се самоубия. Ако преди никога не съм си и помисляла за това, сега го мисля и го желая. Не искам да плувам в морето от боклуци, задушавам се. Вони. За какво ми е да доказвам каквото и да било пред когото и да било? Не виждам смисъл да правя опити да живея сред тази помия. Трябва ли да я оправям? Колко задници трябва да излижа, за да кажа "победих"? Не, казвам го сега! Победих! Няма да ходя по нечии свирки. Побеждавам, защото няма да изкарам и един лев, бършейки задници. Няма да направя и едно нещо, за да "ми е по-мирно на душата". Няма да приема, че трябва да робувам на лайнари. Имам си принципи, които няма да потъпкам, та ако ще да играете гюбек на гроба ми. МЪРШИ МРЪСНИ! Мразя ви до безкрайност, скапани утрепулници. Дано да ви се случат най-гадните неща, за които не сте и подозирали. Продължавайте да си давате задниците, за да имате какво да ядете и какво да отглеждате. Само тези, които живеят според принципите си са живи. Всички други сте помияри. 



Спокойно бих ви трепала един по един, само да беше според моя етикет. Де да беше.


Тагове:   омраза,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да ми ядете оная работа! Чу
18.03.2018 09:23
Да ми ядете оная работа!
Чу
цитирай
2. dipsuchos - Вече обядвах, благодаря.
18.03.2018 14:55
А и не намирам надениците за най-вкусния деликатес.
цитирай
3. анонимен - Ама моля не ми отказвайте! Аз съм ...
18.03.2018 16:36
Ама моля не ми отказвайте!
Аз съм Чу!
цитирай
4. radostinalassa - Най - вероятно е
18.03.2018 17:35
Йодна недостатъчност. Опитай да преглътнеш прах от ламинария и животът ще ти се види по - хубав от него.
цитирай
5. dipsuchos - :D :D :D
18.03.2018 21:23
radostinalassa написа:
Йодна недостатъчност. Опитай да преглътнеш прах от ламинария и животът ще ти се види по - хубав от него.


След тоя коментар, всичко ми изглежда забавно.
цитирай
6. dipsuchos - Китай с лупа
18.03.2018 21:25
анонимен написа:
Ама моля не ми отказвайте!
Аз съм Чу!


Името ви от "чурка" ли произлиза, съдейки по искането ви?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 65864
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031